LÄMPÖLUX TYÖPAIKKANA

Palkkaamme uusia tekijöitä erityisesti asiakashankintaan ja myyntiin. Asiakashankinnassamme on kolme eri nimikettä: asiakashankkija, kotipalvelumyyjä sekä lähipalvelumyyjä. Kaikkia yhdistää se, että he hankkivat asiakkaita myyntiedustajillemme, jotka myyvät itse palvelun.

 

Lämpöluxilla työntekijät saavat hyvät työsuhde-edut (esimerkiksi ePassin liikunta- ja kulttuuriedun). Haluamme pitää huolta työntekijöistämme ja pidämme virkistäytymispäiviä säännöllisesti.

 

Lämpölux järjestää uusille työntekijöilleen aina kunnollisen perehdytyksen työtehtävään. Koulutukset kestävät 2-4 viikkoa ja niissä varmistetaan, että jokainen työntekijä hallitsee työtehtävänsä. Et siis tarvitse aiempaa kokemusta tullessasi meille töihin, vaan sinulla tulee olla hyvä asenne ja halu oppia uutta.

 

Yrityksenä teemme kaikkemme, että työntekijämme onnistuvat työtehtävässään.

 

Lämpöluxin arvot

 

Arvojamme ovat:

 

Avoimuus - Olemme avoimia henkilöstölle, asiakkaille ja yhteistyökumppaneille. Haluamme myöntää mahdollisen virheemme ja etsiä ratkaisua.

 

Rehellisyys - Olemme rehellisiä kaikessa toiminnassamme.

 

Työkavereiden arvostaminen - Arvostamme työkavereitamme sellaisenaan. Ymmärämme, että me kaikki olemme yksilöitä ja meillä kaikilla on omat vahvuutemme.

 

Ahkeruus - Tärkeää työssä on ahkeruus. Ahkeruutta ei voida opettaa, mutta ahkeruuden avulla annetut opit voi muuttaa hyviksi tuloksiksi.

 

Tyytyväinen asiakas - Kaikki toimintamme tähtää siihen, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä ja kokevat saaneensa rahalleen vastinetta. Tyytyväiset asiakkaat ovat toiminnan jatkuvuuden turva.