lämpölux myyjä.jpeg

Ajanvaraaja

VANTAA/OULU

Haemme nyt lisää tekijöitä Vantaalle ja Ouluun!

Haemme nyt viittä innokasta AJANVARAAJAA vakituiseen työsuhteeseen upeisiin työtiloihimme
VANTAALLE. Toimistomme sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien varrella KALSKE BUSINESS
PARKISSA, jonne pääsee vaivattomasti joko autolla tai bussilla kaikista pääkaupunkiseudun suunnista
alle puolessa tunnissa. Olet kaiken lisäksi pääkaupunkiseudun ruuhkarajan ulkopuolella!
https://kalskebusinesspark.fi/sijainti/
https://kalskebusinesspark.fi/talon-muita-etuja/


Ajanvaraus on yksi Call Center -työn muodoista. Muita Call Center -työn muotoja on mm:
puhelinmyynti, tutkimushaastattelu tai asiakaspalvelu. Ajanvaraajana soitat soittopaikaltasi outbound -
puheluita, markkinoit yrityksen palveluita ja pyrit saamaan tapaamisaikoja sovittua
remonttiedustajiemme kalentereihin.


Kyseessä on siisti sisätyö, jossa saat käyttää sekä suutasi, että päätäsi. Emme huuda selkäsi takana,
vaan annamme sinulle työrauhan ja vastuun tehdä töitä omatoimisesti siistissä ympäristössä. Työ sopii
kaikille, jotka haluavat tienata hyvin tekemällä 7,5h työvuoroja. Toimistomme on auki klo 09-21 välilllä,
joten voit tehdä työvuorosi joustavasti vaihdellen omien menojesi, harrastustesi, tai lomiesi rinnalla.
Asiakashankinnan oppiminen ei tapahdu hetkessä, joten edellytämme vähintään kuukauden / 150h
mittaisia työsuhteita.


TYÖTEHTÄVÄT:
-Asiakkaiden kontaktointi
-Tapaamisten sopiminen LÄMPÖLUXIN remonttiedustajille
-Kontaktien käsittely järjestelmiin
-Kalenterimerkinnät


TOIVOMME:
- Ahkeruutta ja halua tehdä tulosta
- Oma-aloitteisuutta ja aktiivista työotetta
- Periksiantamattomuutta ja positiivista asennetta
- Aikaisempaa Call Center kokemusta (puhelinmyynti tai Bookkaus)


EDUKSI:
Suuresta hakijamäärästä johtuen rekrytoimme pääosin puhelinmyynti- ja ajanvarauskokemusta
omaavia henkilöitä, ja kokemus nostaa myös tuntipalkkaasi isommaksi. Myös kaupallisen alan koulutus
katsotaan eduksesi, mutta ei ole välttämätöntä, sillä koulutamme jokaisen työntekijän perusteellisesti
tehtävään.

Miksi töihin meille?

Lämpöluxin tuotteita voi edustaa hyvällä mielellä. Meillä on kunnossa paitsi tuote myös tiimi.

Asiakkaistamme 97 % suosittelee palveluitamme. Meillä on yli 30 000 tyytyväistä asiakasta, joille voit tarjota luontevasti lisäpalveluitamme. 

Asiantuntemusta ja ongelmanratkaisukykyä löytyy roppakaupalla ja apua saa aina, kun osaa vaan kysyä. Asiakastyytyväisyys on huippuluokkaa, ja hyvän fiiliksen kuuluukin näkyä. 

 

Palveluamme kelpaa myydä, sillä se on loppuun asti mietitty kokonaisuus. Näin se toimii:
 

  1. Sovit tapaamisen asiakkaan kanssa. Tarkoituksena on selvittää ikkuna- tai oviremontin ajankohtaisuus ja sopia tapaaminen asiakkaan luokse.
     

  2. Myyntiedustaja vierailee asiakkaan luona, arvioi remonttitarpeen ja suosittelee tilanteeseen sopivan ratkaisun.
     

  3. Tilausvahvistuksen jälkeen LuxPress-asennustiimi suorittaa asennustyön tarkkaan määritellyn prosessin mukaisesti jopa päivässä ja siistii asennustyön jäljet.

 

Tule meille parantamaan suomalaisten omakotitalojen asumismukavuutta!

 Kiinnostuitko? Myy itsesi meille haastatteluun. Lähetä hakemus alta. Voit myös tiedustella paikasta numerosta 0401528633 torstaisin klo 10-12 välillä.'

Tarjoamme sinulle

Nimetön suunn.malli (15).png
Nimetön suunn.malli (15).png
Nimetön suunn.malli (15).png
Nimetön suunn.malli (15).png
Nimetön suunn.malli (15).png
Nimetön suunn.malli (15).png

Koulutuspolun menestykseen

Hyvän tulotason

Rentoa yhdessäoloa

Säännölliset virkistäytymispäivät

Mahdollisuuksia uralla etenemiseen

Liikunta- ja kulttuurietu

Odotamme sinulta

Nimetön suunn.malli (15).png
Nimetön suunn.malli (15).png
Nimetön suunn.malli (15).png

Hyvää suomen kielen taitoa!

Halua menestyä!

Hymyä!

Lämpölux rekry myyntiedustaja asiakash
Jätä hakemus:
arrow&v
Tiedän, että ajanvaraajan työnkuva on soittaa soittopaikalta puheluita asiakkaille, ja pyrkiä saamaan tapaamisaikoja sovittua remonttiedustajien kalenteriin?

Kun lähetän ylläolevat tiedot, suostun tietojeni tallentamiseen Lämpöluxin yhteydenottoja varten.

Tiedän, että call center puhetyö vaatii suomen kielen osaamista äidinkielen tasolla, tuloshakuisuutta ja aktiivisuutta?
Minulta löytyy aiempaa call center kokemusta? (puhelinmyynti, bookkaus, tutkimushaastattelu, aspa)